سوگنامه زندگان به چاپ دوم رسید

به گزارش طراحی وبسایت، آرش آذرپناه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اهواز، بیان نمود: با توجه به استقبالی که از این کتاب شد ،چاپ دوم کتاب سوگنامه زندگان باید زودتر به چاپ می رسید، اما شرایط مالی نشر، موجب شد که کتاب با تأخیر به مرحله چاپ دوم برسد.

سوگنامه زندگان به چاپ دوم رسید

آذرپناه با بیان اینکه چاپ دوم سوگنامه زندگان نسبت به چاپ اول کیفیت بهتری دارد، اظهار کرد: انتشارات مهرودل در چاپ دوم ، کتاب را با صحفه بندی بهتر ، اصلاح تایپی و تغییر فونت ارائه داده است.

وی رمان سوگنامه زندگان را مهم ترین کار خود دانسته و توضیح داد: سوگنامه زندگان یک رمان اجتماعی با ته مایه مفاهیم فلسفی در خصوص مرگ و زندگی است.

وی ادامه داد: مضمون رمان مرگ و تقابل یا هم جواری آن با زندگی نیست. شاید از بین این همه مخاطب فقط تا حالا یکی دو نفر به تم اصلی اشاره کردند. مضمون اصلی رمان ترس است، در مرحله بعد اگر به خرده روایت ها برسیم، باز به نظرم مضامین فرعی تر، ساختار بوروکراتیک و مسأله آموزش وپرورش است. مرگ می رود پشت سر این ها، یعنی بیشتر بهانه روایت است و آغاز طرح پرسش برای راوی.

نویسنده شماره ناشناس با بیان اینکه رمان سوگنامه زندگان مخاطب را شگفت زده می نماید،بیان کرد: با توجه به ادبیات گوتیک (وحشت) به کار برده شده در این رمان که در آثار قبلی نبود مخاطب با خواندن آن ، دچار شگفتی می گردد و در این رمان کوشیدم تا از سبک رئال در داستان ها به وحشت ماوراطبیعه برسم.

آرش آذرپناه پیش از این آثاری چون شهر یک داستان، یاسمن های زنانه، شماره ناشناس،جرم زمانه ساز،داستان های پشت پرده را در کارنامه خود ثبت نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سوگنامه زندگان به چاپ دوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوگنامه زندگان به چاپ دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید