شاسی بلند هیبریدی نو گک ترامپچی امکو معرفی گردید

به گزارش طراحی وبسایت، مدتی پیش شرکت گک از عرضه شاسی بلند تازه و هیبریدی خود با نام گک ترامپچی امکو در آینده نزدیک اطلاع داد. دقیقاً نمایشگاه خودرو گوانجو 2021 بود که این خودرو در قامت یک کانسپت به روی صحنه آمد و از همان ابتدای کار هم توجه همه را به سمت خود جلب کرد. گک ترامپچی EMKOO قرار بود تا نقشه راه و تکنولوژی XEV + ICV این شرکت را برای اولین بار به یک محصول تجاری بیاورد.

شاسی بلند هیبریدی نو گک ترامپچی امکو معرفی گردید

این خودرو بر اساس نوترین معماری و پلتفرم شرکت گک یعنی معماری GPMA طراحی شده است که از تکنولوژی مگا موج هیبریدی (Mega Waves Hybrid) بهره می برد. بعلاوه بد نیست بدانید که این تکنولوژی در دیگر محصولات پرچم دار گک یعنی گک EMPOW و ترامپچی M8 هم حضور خواهد داشت.

نقطه قوت طراحی جی اس 8 به بخش دماغه آن مربوط می گردد که در مدل 2022 الگوی چراغ های اصلی از حالت افقی به عمودی تغییر نموده است که اتفاقاً به روزرسانی کاملاً مؤثری هم بوده و به خوبی مخاطب را جذب می نماید. گرافیک داخلی این چراغ ها نیز نقطه قوت دیگر آن است که فوق العاده جالب و باکیفیت به نظر می رسد. جلوپنجره نیز دارای بافت نو با نمای کرومی و لوگوی بزرگ خودروساز از دیگر رویدادهای این قسمت است.

در نمای جانبی طراحان گک سبک مشابه تویوتا را اقتباس نموده اند و گویا با بازسازی کامل نمای جانبی نسل فعلی تویوتا راو 4 روبرو هستیم. اگر کمی دقت کنید، خطوط شکسته را در کنار رکاب ها خواهید دید. بعلاوه ستون های A / B / C به همراه آینه های بغل، قسمتی از سقف و رکاب های و گلگیر خودرو به رنگ مشکی در آمده است که ظاهر یکنواخت خودرو را از بین می برد. به علاوه رینگ های 18 اینچی در کنار ارتفاع مناسب کراس اوور گک ترامپچی EMKOO از سطح زمین، قابلیت های آفرودی آن را به رخ ما می کشد.

فضای داخلی گک ترامپچی امکو بر اساس الگوبرداری کامل از خودروهای الکتریکی و هیبریدی روز دنیا شکل گرفته است و به همین علت داشبورد گک ترامپچی امکو متفاوت از بیشتر خودروهای چینی است. این داشبورد طرحی آینده نگرانه دارد و بیشتر قطعات همانند دستگیره درها یا دریچه های سیستم تهویه به صورت مخفی طراحی شده است .

گک ترامپچی امکو به سیستم چند رسانه ای ADiGO 5.0 و پردازنده کوالکام Xiaolong 8155 مجهز است که از این خودرو یک ابزار هوشمند ساخته است. نمایشگر 12.25 اینچی برای اطلاعات کیلومتر و نمایشگر بزرگ 14.6 اینچی ویژه تنظیمات سیستم تفریح انتخابی شایسته برای این چینی خوش ساخت است. این نمایشگرهای دیجیتال به رابط کاربری هوشمند ADiGO 5.0 مجهز است که در کنار پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8155 می تواند با سرعت زیاد و بدون کوچک ترین لگی نیازهای سرنشینان را برآورده کند. کنسول وسط هم با یک چهره ساده و معمولی طراحی شده است تا هماهنگی اجزای زشت کابین را خراب نکند.

شباهت های گک ترامپچی امکو و مدل های تویوتا بی علت نیست، چراکه گک و تویوتا شرکای یکدیگر به شمار میرود. برای قسمت پیشرانه امکو گک از اتحاد خود با تویوتا بهره برد و موتور هیبریدی مرکب از پیشرانه 2 لیتری درون سوز و موتور برقی را به کار گرفت. این پیشرانه هیبریدی به همراه گیربکس 8 سرعته آیسین عرضه خواهد شد. موتور دیگری نیز برای گک ترامچی امکو در راه خواهد بود که شامل پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه مرطوب است.

نوترین آگهی های گک گونو

ابعاد دقیق گک ترامپچی امکو برابر است با 4980 میلی متر طول، 1950 میلی متر عرض، 1780 میلی متر ارتفاع و 2920 میلی متر فاصله بین محورها. بعلاوه این خودرو در 6 تریم و بعلاوه 7 جایگاه قابل سفارش است.

این محصول بر اساس پلتفرم ارتقایافته GPMA پیشرفته است که در زبان ساده می توان آن را به تعلیق بهتر به ویژه در قسمت عقب، پشتیبانی از سامانه تمام چرخ محرک با 25 درصد بهبود عملکرد، 24 درصد بهبود در کیفیت رانندگی، 28.3 درصد بهبود در کیفیت فرمان پذیری، 30 درصد بهبود کیفیت عملکرد سیستم ترمز، 5 درصد کاهش مصرف سوخت تشریح کرد.

به صورت کلی حدود 20 درصد از محصولات این شرکت تا سال 2030 به خودروهای هیبرید و برقی تبدیل می گردد که این برنامه از ابتدای سال 2025 شروع خواهد شد. بعلاوه گفته می گردد که کراس اوور هیبریدی گک ترامپچی امکو تا مهرماه سال جاری به بازار خواهد آمد و دو خودرو برقی و هیبرید M8 و EMPOW هم در سال 2022 یا اوایل 2023 به روی صحنه خواهد آمد.

خرید و فروش و قیمت خودرو جی ای سی گونو

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ طراحی وبسایت بخوانید

نوترین آگهی های گک گونو
منبع: دیوار

به "شاسی بلند هیبریدی نو گک ترامپچی امکو معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند هیبریدی نو گک ترامپچی امکو معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید