ضرغامی خواهان فعال شدن گردشگری کشاورزی تالاب گندمان شد

به گزارش طراحی وبسایت، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، ضرغامی خواهان فعال شدن گردشگری کشاورزی تالاب گندمان شد.

ضرغامی خواهان فعال شدن گردشگری کشاورزی تالاب گندمان شد

عزت الله ضرغامی در حاشیه بازدید از تالاب بین المللی گندمان شهرستان بروجن به عنوان یکی از مقاصد گردشگری طبیعی تاکید نمود: ظرفیت ه ای گردشگری این تالاب بخصوص در حوزه پرنده نگری بر اهمیت ایجاد زیرساخت ها در چهارچوب قوانین سازمان حفاظت محیط زیست و حفظ اکوسیستم در مقاصد طبیعت گردی قابل توجه است.

وی با اشاره به موافقت وزارت راه و شهرسازی برای ساخت و نصب تابلوهای گردشگری اضافه کرد: مقاصد مختلف گردشگری از جمله تالاب بین المللی گندمان باید به تابلو راهنمای گردشگری استاندارد مجهز باشد.

ضرغامی توضیح داد: ایجاد جهت دسترسی و صدور مجوزهای گردشگری کشاورزی در حاشیه تالاب بین المللی گندمان مورد توجه قرار میگیرد.

وی یادآور شد: وزارت جهاد کشاورزی برای فعال کردن گردشگری کشاورزی پیگیری میکند و در صورت همکاری نکردن دستگاه های اجرایی استانی، تذکر لازم به سهل انگاران داده می گردد.

ضرغامی برای پیگیری رفع مشکل صدور مجوزهای گردشگری کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی با عطاءالله ابراهیمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تماس تلفنی گرفت و خواهان رفع کردن این مشکل شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره بر لزوم جذب سرمایه گذار و تسهیل گری برای ورود سرمایه گذاران به منطقه گردشگری گندمان گفت: مسئولان محلی زمینه لازم برای حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری را فراهم نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت های تالاب بین المللی گندمان در گردشگری کشاورزی گفت: این تالاب یکی از برترین تالاب های جهان و جاذبه ای فوق العاده در بخش گردشگری است.

ضرغامی تاکید نمود: طبیعت گندمان برترین سوژه برای گردشگران داخلی و خارجی بوده که تا به امروز بهره برداری مطلوبی از آن نشده است.

منبع: همگردی

به "ضرغامی خواهان فعال شدن گردشگری کشاورزی تالاب گندمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی خواهان فعال شدن گردشگری کشاورزی تالاب گندمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید