قهرمان تیراندازی المپیک مدالهای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد

به گزارش طراحی وبسایت، جواد فروغی قهرمان المپیکی تاریخ تیراندازی کشور 2 مدال طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

قهرمان تیراندازی المپیک مدالهای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد

به گزارش جام جام آنلاین خراسان رضوی، جواد فروغی که در المپیک 2020 توکیو، نخستین مدال طلای کاروان ایران در این دوره و بعلاوه نخستین مدال المپیک تاریخ ورزش کشورمان در رشته تپانچه بادی را به دست آورد در بازگشت به ایران، ضمن تشرف به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر رضوی، مدال طلا و بعلاوه لباس ورزشی خود در روز مسابقه المپیک را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

دیگر مدال فروغی که به این موزه اهدا شد مدای طلای او در مسابقات جام جهانی 2021 هندوستان است که نخستین مدای طلای او در رشته تیراندازی با تپانچه بادی به تعداد می آید.

فروغی که پس از کسب مدال طلای المپیک، این موفقیت را عنایت امام هشتم(ع) دانسته و آرزویش را خادمی آستان ایشان اسم نموده بود به این افتخار نایل آمد و خادم افتخاری حرم مطهر ثامن الحجج(ع) شد.

وی که دهم مرداد ماه از مسابقات المپیک توکیو به کشور بازگشته بود عصر دیروز به وسیله فرودگاه شهید هاشمی نژاد وارد مشهد شد و مورد استقبال جمعی از خادمان بارگام ملکوتی امام رضا(ع)، مسوولان ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و مسوولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی نهاده شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "قهرمان تیراندازی المپیک مدالهای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان تیراندازی المپیک مدالهای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید