قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز پنجشنبه 23 تیر 1401
به گزارش طراحی وبسایت، قیمت پژو پارس امروز پنجشنبه 23 تیر 1401 با پنج میلیون تومان افزایش قیمت به 315 میلیون تومان رسید. پژو 207 دنده ای امروز یک میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته بود و با قیمت 397 میلیون تومان به فروش رسید. پژو 207 اتوماتیک، اما امروز 10 میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به 600 میلیون تومان رسید.

پژو 206 تیپ دو یک میلیون تومان مقرون به صرفهتر بود و 301 میلیون تومان به فروش رسید. پژو 206 صندوقدار، اما پنج میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به 355 میلیون تومان رسید. تندر 90 هم امروز پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشت و 495 میلیون تومان بود. ساینا و ساینا S هم امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت داشتند و به ترتیت 211 و 214 میلیون تومان به فروش رسید. کوئیک دنده ای با یک میلیون تومان کاهش به 210 میلیون تومان رسید.
قیمت خودرو های ایران خودرو در بازار آزاد
به گزارش طراحی وبسایت، وانت آریسان مقرون به صرفه ترین خودرو فراوریی ایران خودرو در بازار آزاد محسوب می گردد و در دسته وانت های تک کابین قرار می گیرد. مقرون به صرفه ترین خودرو سواری فراوری شده ایران خودرو در بازار آزاد رانا LX است. رانا با موتور TU5 از نظر پیشرانه با خودرو های 206 تیپ پنج، پژو پارس، پژو 207 و پژو 405 رقابت دارد. با وجود توقف فراوری رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس به وسیله ایران خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا LX، پژو 405 و سمند Lx مقرون به صرفه ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می آیند.
در سوی مقابل گران ترین خودرو داخلی ایران خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF7 توربو بهره می برد و مجهز به جعبه دنده شش سرعته است. بعلاوه جدیدترین خودرو داخلی ایران خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران قیمت ایران خودرو به شمار می رود.
بعلاوه قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار گردد. پژو پارس اتوماتیک نیز مقرون به صرفه ترین محصول ایران خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل های مونتاژی ایران خودور پژو 508 بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودرو های گران تر از یک میلیارد قرار می گیرد.
خودرو | قیمت چهارشنبه | قیمت امروز |
وانت آریسان | 240 میلیون تومان | 245 میلیون تومان |
سمند LX | 306 میلیون تومان | 307 میلیون تومان |
سمند EF7 | 356 میلیون تومان | 355 میلیون تومان |
سمند EF7 دوگانه سوز | 415 میلیون تومان | 417 میلیون تومان |
سمند سورن ELX | 310 میلیون تومان | 310 میلیون تومان |
دنا تیپ یک | 403 میلیون تومان | 403 میلیون تومان |
دنا پلاس دنده ای توربو | 490 میلیون تومان | 490 میلیون تومان |
دناپلاس توربو اتوماتیک | 508 میلیون تومان | 507 میلیون تومان |
پژو 405 | 292 میلیون تومان | 290 میلیون تومان |
پژو پارس | 310 میلیون تومان | 315 میلیون تومان |
پژو پارس اتوماتیک | 445 میلیون تومان | 445 میلیون تومان |
پژو 207 دنده ای | 398 میلیون تومان | 397 میلیون تومان |
پژو 207 اتوماتیک | 590 میلیون تومان | 600 میلیون تومان |
رانا LX | 250 میلیون تومان | 250 میلیون تومان |
رانا پلاس | 300 میلیون تومان | 300 میلیون تومان |
تارا دنده ای | 462 میلیون تومان | 460 میلیون تومان |
پژو 206 تیپ 2 | 302 میلیون تومان | 301 میلیون تومان |
پژو 206 تیپ 5 | 350 میلیون تومان | - |
پژو 206 صندوقدار | 350 میلیون تومان | 355 میلیون تومان |
تندر 90 | 500 میلیون تومان | 495 میلیون تومان |
پژو 2008 | یک میلیارد و 400 میلیون تومان | یک میلیارد و 390 میلیون تومان |
هایما S5 | 775 میلیون تومان | 775 میلیون تومان |
هایما S7 | 910 میلیون تومان | 915 میلیون تومان |
سوزوکی گرندویتارا اتوماتیک | یک میلیارد و 660 میلیون تومان | یک میلیارد و 640 میلیون تومان |
پژو 508 | یک میلیارد و 950 میلیون تومان | دو میلیارد تومان |
قیمت خودرو های سایپا در بازار آزاد
پراید 132 مقرون به صرفه ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده ای و ساینا دنده ای قیمت بیشتری دارد. تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو مقرون به صرفه ترین محصول فراوریی سایپا به شمار می رود.
بعد از تیبا صندوقدار، ساینا دنده ای مقرون به صرفه ترین خودرو در حال فراوری به وسیله سایپا محسوب می گردد. ساینا دنده ای در واقع نسخه به روزرسانی شده تیبا است. تیبا دو یا تیبا هاچبک بعد از تیبا صندوقدار و ساینا، مقرون به صرفه ترین خودرو فراوری شده سایپا هستند. همه فراوریات داخلی سایپا از جمله تیبا، تیبا2، ساینا، کوئیک، ساینا s، کوئیک در بخش پیشرانه یکسان هستند. این خودرو ها به یک پیشرانه 1500 سی سی و جعبه دنده پنج سرعته مجهز شده اند. گران ترین خودرو فراوری داخل سایپا در بازار آزاد شاهین است.
به گزارش طراحی وبسایت، شاهین جدیدترین خودرو فراوریی سایپا نیز به شمار می رود. شاهین از نظر پیشرانه دارای همان موتور تیبا است که برای جبران توان ناکافی به توربو مجهز شده است. تنها خودرو شرکت سایپا با جعبه دنده اتوماتیک، کوئیک اتومات است. کوئیک اتوماتیک پلاس هم به تنها پیشرانه فراوری شده سایپا یعنی M15 مجهز شده است. بین مدل های مونتاژی سایپا نیز سیتروئن C3 و کیا سراتو قیمت بیشری دارند.
خودرو | قیمت چهارشنبه | قیمت امروز |
پراید 111 | 205 میلیون تومان | 205 میلیون تومان |
پراید 131 | 185 میلیون تومان | 185 میلیون تومان |
پراید 132 | 179 میلیون تومان | 179 میلیون تومان |
پراید 151 | 187 میلیون تومان | 185 میلیون تومان |
پراید 151 پلاس | 187 میلیون تومان | 187 میلیون تومان |
تیبا | 201 میلیون تومان | 201 میلیون تومان |
تیبا 2 | 208 میلیون تومان | 208 میلیون تومان |
تیبا 2 پلاس | 211 میلیون تومان | 211 میلیون تومان |
ساینا | 212 میلیون تومان | 211 میلیون تومان |
ساینا S | 215 میلیون تومان | 214 میلیون تومان |
کوئیک دنده ای | 211 میلیون تومان | 210 میلیون تومان |
کوئیک اتوماتیک پلاس | 318 میلیون تومان | 318 میلیون تومان |
سیتروئن C3 | یک میلیارد و 300 میلیون تومان | یک میلیارد و 300 میلیون تومان |
چانگان CS35 | 630 میلیون تومان | 630 میلیون تومان |
وانت زامیاد | 345 میلیون تومان | 350 میلیون تومان |
کیا سراتو 2000 مونتاژی | یک میلیارد و 215 میلیون تومان | یک میلیارد و 210 میلیون تومان |
آریو | 480 میلیون تومان | 475 میلیون تومان |
شاهین | 370 میلیون تومان | 370 میلیون تومان |