محدودیت های دولت چین برای بازی های کامپیوتری ، مبارزه با نزدیک بینی بچه ها در دستور کار پکن نهاده شد

به گزارش طراحی وبسایت، دولت چین برای حفظ سلامت چشم بچه ها در نظر دارد مدت زمان بازی بچه ها با انواع بازی های کامپیوتری را محدود کند. این قانون به زودی اجرا می گردد و احتمالا خبر بدی برای فعالان صنعت بازی در چین است.

محدودیت های دولت چین برای بازی های کامپیوتری ، مبارزه با نزدیک بینی بچه ها در دستور کار پکن نهاده شد

به گزارش طراحی وبسایت به نقل از سی نت، چین را می توان یکی از مراکز بزرگ برای رقابت عاشقان بازی های موبایلی و البته انواع کنسول های بازی دانست. با این وجود، به نظر می رسد دولت میخواهد نرخ وابستگی بچه ها به بازی را کاهش دهد.

این تصمیم از زمانی جدی تر شد که وزارت بهداشت چین گزارش داد برگزاری لیگ های بازی آنلاین و افزایش مدت زمان خیره شدن بچه ها به صفحات موبایل و یا انواع نمایشگر به بینایی آنان آسیب می زند و اختلالاتی مثل نزدیک بینی را به همراه می آورد.

اکنون چین با همکاری وزارت آموزش و پروش یک برنامه جدی برای کنترل نرخ استفاده از انواع بازی ها ترتیب داده است. در این برنامه رئیس جمهور چین؛ ژی جینپینگ خواهان توجه بیشتر در مورد نزدیک بینی در بچه ها شد. موضوعی که وزارتخانه های دیگر نیز مورد تایید قرار دادند.

به عنوان بخشی از برنامه تازه، مقامات تعدادی از بازی های آنلاین و عناوینی تازه را تنظیم و کنترل خواهند کرد، افزون بر این سیستم یادآوری مناسب هر سن را ایجاد خواهند کرد تا به کاربر در مورد استفاده افراطی از فضای مجازی هشدار دهد.

مدتی پیش نیز چین محدودیت هایی برای زمان بازی بچه ها اجرا نموده بود که ناشی از نگرانی والدین و معلمان در مورد اعتیاد به بازی از سوی بچه ها بود.

وزارت آموزش و پرورش چین بعلاوه توصیه می نماید مقدار تکالیف الکترونیک بچه ها در طول تعطیلات کاهش داده گردد تا بچه ها به این بهانه سر از فضای مجازی در نیاورند.

منبع: انتخاب

به "محدودیت های دولت چین برای بازی های کامپیوتری ، مبارزه با نزدیک بینی بچه ها در دستور کار پکن نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های دولت چین برای بازی های کامپیوتری ، مبارزه با نزدیک بینی بچه ها در دستور کار پکن نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید