همه چیز درباره طرح فروش وانت آریسان 2

به گزارش طراحی وبسایت، خبرنگاران- فروش وانت آریسان 2 بعد تاخیر یکساله رسما به وسیله ایرانخودرو کلید خورد. متقاضیان خرید وانت آریسان 2 از روز یکشنبه 22 آبان با مراجعه به سایت esale.ikco.ir می توانند برای دریافت آن اقدام نمایند. محصولی که با قیمت شگفت انگیز 285 میلیون تومان پیش فروش می گردد و متقاضیان آن بعد از پشت سر گذاشتن خان قرعه کشی و موعد تحویل 30 روزه صاحب وانت آریسان 2 می شوند. شرایط فروش وانت آریسان 2 هیچ فرقی با سایر محصولات ایرانخودرو ندارد و کماکان افرادی که پلاک انتظامی فعال دارند یا در دو سال گذشته از خودرو سازان محصولی دریافت کردند، واجد شرایط دریافت وانت آریسان 2 محسوب نمی شوند.

همه چیز درباره طرح فروش وانت آریسان 2

قیمت وانت آریسان 2

به گزارش طراحی وبسایت، قیمت وانت آریسان 2 در طرح فروش ایرانخودرو 285 میلیون تومان اعلام شده است. رقمی که باعث می گردد وانت آریسان 2 به هفتمین محصول گران قیمت ایرانخودرو در کارخانه بدل گردد. درحال حاضر تارا اتوماتیک، تارا دنده ای، پژو 207 اتوماتیک پانورما، دنا پلاس توربو و نسخه های دستی و اتوماتیک دنا پلاس به وسیله ایرانخودرو گران تر از وانت آریسان 2 فروخته می شوند. بد نیست بدانید وانت آریسان نسل قبلی که که فراوریش متوقف شده، آخرین بار پارسال به وسیله ایرانخودرو 120 میلیون تومان فروخته می شد. از زمان اعلام شرایط فروش وانت آریسان 2 به وسیله ایرانخودرو بعضی از کاربران ایرانی در گوگل دنبال قیمت وانت آریسان 2 در بازار آزاد بودند که خب تا زمان تحویل نخستین مدل ها به متقاضیان باید منتظر معین شدن ارزش این محصول در بازار باشیم. از طرفی الان مدل های صفرکیلومتر وانت آریسان نسل قبلی در بازار آزاد نزدیک 260 میلیون تومان معامله می شوند. سایت های تخصصی که در حوضه اعلام قیمت خودرو فعالیت دارند، روز یکشنبه 22 آبان قیمت وانت آریسان نسل قبلی را 257 میلیون تومان اعلام کردند و در پلتفرم های معروف خرید و فروش خودرو، قیمت وانت آریسان صفرکیلومتر نسل قبلی حول وحوش همین ارقام است. وانت آریسان یک، سال 94 وارد بازار شد و قیمت منصفانه مدل های فراوری شده در آن سال، الان با فرض 140 هزار کیلومتر کارکرد و شرایط فنی و بدنه سالم بین 150 تا 161 میلیون تومان برآورد می گردد. در عمل فروشنده های زیادی با کمتر از این ارقام حاضر به فروش وانت آریسان دست دوم هستند. مثل فروشنده وانت آریسان مدل 94 که رقم پیشنهادی به خریداران را 110 میلیون تومان در نظر گرفته است. البته کارکرد 250 هزارکیلومتری و داشتن خط وخش روی بدنه، روی قیمت این محصول هم تاثیر داشته است.

معینات وانت آریسان 2

وانت آریسان 2 قرار است با موتور XUP7 روانه بازار گردد. همان موتوری که ایرانخودرو از آن ها به عنوان قلب تپنده پژو پارس های تازه استفاده می نماید. نسل قبلی وانت آریسان به موتور های OGVG2 مجهز بودند که حجمی معادل هزار و 696 سی سی داشتند، اما حالا حجم موتور XUP7 به هزار و 761 سی سی رسیده است. همین موضوع باعث می گردد حداکثر گشتاور خروجی موتور وانت آریسان 2 نسبت به نسل قبلی از 140 به 146 نیوتن متر و حداکثر توان فراوریی آن از 87 اسب بخار به 96.5 اسب بخار ارتقا پیدا کند. در آنالیز معینات فنی وانت آریسان 2 بدنیست بدانید گنجایش مخزن سوخت هم نسبت به نسل قبلی دستخوش تغییر شده است. مخزن گاز وانت آریسان 2 به 75 لیتر رسیده و پنج لیتر از ظرفیت مخزن گاز آریسان یک بیشتر است درعوض حجم مخزن بنزین از 52 به 40 لیتر کاهش داشته. مصرف سوخت ترکیبی وانت آریسان تازه 8.2 لیتر به ازای 100 کیلومتر اعلام شده که 2.3 لیتر کمتر از مصرف سوخت آریسان نسل قبلی است. راننده وانت آریسان 2 می تواند نهایتا با سرعت 170 کیلومتر برساعت رانندگی کند و حداکثر سرعت آریسان نسل قبلی 160 کیلومتر بر ساعت بود. شتاب وانت آریسان 2 نیز از 16 به 13.8 ثانیه تقلیل پیدا نموده است. ایرانخوردو در شرح آپشن های وانت آریسان 2 به شیشه بالابر برقی، سنسور دنده عقب و مه شکن جلو اشاره نموده است.

مقایسه معینات وانت آریسان 2 با نسل قبلی

معینات

آریسان

آریسان 2

نوع موتور

OGVG2

XU7P

حجم موتور

هزار و 696 سی سی

هزار و 761 سی سی

حداکثر گشتاور خروجی

140 نیوتن متر

146 نیو تن متر

حداکثر قدرت

87 اسب بخار

96.5 اسب بخار

مصرف سوخت ترکیبی

10.5 لیتر

8.2 لیتر

مخزن گاز

70 لیتر

75 لیتر

مخزن بنزین

52 لیتر

40 لیتر

حداکثر سرعت

160 کیلومتر

0 کیلومتر

شتاب

16 ثانیه

13.8 ثانیه

منبع: فرارو

به "همه چیز درباره طرح فروش وانت آریسان 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره طرح فروش وانت آریسان 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید