چگونه سرفه را کنترل کنیم؟

به گزارش طراحی وبسایت، زندگی در شرایط فعلی و سبک زندگی مدرن مانند حرکت در یک ترن هوایی است که در یک چشم به هم زدن بالا و پائین می رود. در واقع ما همواره در حال مسابقه با زمان هستیم و به سختی زمانی برای توجه به خودمان داریم و در این ماراتن روزانه، ما اغلب مریض می شویم.

چگونه سرفه را کنترل کنیم؟

در این میان بعضی علائم مانند سرفه می تواند موجب آسیب روال عادی زندگی گردد و به همین علت در این گزارش به معرفی راهکارهایی برای پیشگیری از این مشکل می پردازیم.

خس خس سینه، حملات دردناک، بیماری های ریوی، سرفه های مزمن و آسم بسیاری از ما را در زندگی دچار مشکل می نماید. نخستین موضوعی که باید برای اجتناب از سرفه در نظر داشت این است از مصرف غذاهای خیلی گرم یا خیلی سرد دوری کنیم. دوم اینکه مصرف امگا 3 را از قلم نیاندازید زیرا به گفته متخصصین تغذیه، امگا 3 می تواند به تسکین سرفه یاری کند.

اگر دچار سرفه های بی علت هستید علاوه بر کنترل صرف غذاها و نوشیدنی های بسیار گرم یا سرد، توصیه می گردد سیستم ایمنی بدن خود را تقویت نموده و از قلم نیاندازید درمان های مختلفی برای مبارزه با سرفه وجود دارد. برای نمونه بخارآب می تواند تسکین دهنده باشد.

خوابیدن در شرایطی که زیر سر بلند باشد می تواند سرفه های شبانه را کاهش دهد. غرغره زرد چوبه نیز مفید است زیرا این ماده دارای خواص ضد باکتریایی است که گلو را تسکین می دهد.

عسل به همراه شیر ولرم به علت اثرات تسکین دهنده اش درمان خانگی مناسبی برای سرفه محسوب شده و در نهایت معجون سیر زنجبیل نیز می تواند به کاهش علائم سرفه یاری کند.

منبع: گردشبان

به "چگونه سرفه را کنترل کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه سرفه را کنترل کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید