استارگیزر؛ جدیدترین محصول هیوندای

به گزارش طراحی وبسایت، هیوندای استارگیزر از یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری تنفس طبیعی نیرو می گیرد که توانایی فراوری 115 اسب بخار نیرو و 145 نیوتن متر گشتاور را دارد.

استارگیزر؛ جدیدترین محصول هیوندای

در شرایطی که بعضی مینی ون ها را در خاتمه راه خود می بینند، اما شرکت خودروسازی هیوندای چندان با آن ها موافق نیست و همچنان به معرفی مدل های نو در این کلاس ادامه می دهد. پس از مدل های استاریا و کاستو، هیوندای یک خودرو چند منظوره (ام پی وی) دیگر را معرفی نموده است که این بار فقط فاقد در های کشویی است.

هیوندای استارگیزر 2023 (2023 Hyundai Stargazer) با طول 4460 میلیمتر، بسیار کوچک تر از مدل های استاریا و کاستو نیز است و یک پیشنهاد مالی با فضای کافی برای شش یا هفت سرنشین محسوب می گردد.

طراحی قسمت جلو هیوندای استارگیزر با یک نوار ال ئی دی شبیه به مدل استاریا به نظر می رسد، اگرچه چراغ های اصلی خودرو به نوعی یادآور میتسوبیشی اکسپندر - مینی ون کوچک دیگری بدون در های کشویی - است. در طراحی قسمت عقب، چراغ های شبیه به مدل هیوندای بایون به شکل بومرنگ یک گرافیک نوری آینده نگر را ارائه می نماید که به ویژه هنگام شب مجذوب نماینده به نظر می رسد.

به رغم نام استارگیزر به معنای کسی که به ستاره ها خیره می گردد یا ستاره شناس، مینی ون نو هیوندای فاقد سقفی است که به افراد داخل خودرو اجازه خیره شدن به ستاره ها را بدهد!

طراحی داخلی هیوندای استارگیزر نسبت به طراحی بیرونی خودرو حرف چندانی برای گفتن نداشته و بسیار معمولی تر است. کابین خودرو با سه ردیف جایگاه دارای میزی با نگهدارنده فنجان در قسمت عقب جایگاه مسافران جلو است، در شرایطی که ردیف دوم جایگاه ها به درگاه های شارژ یواس بی نیز دسترسی دارند.

یک نمایشگر 4.2 اینچی و یک نمایشگر لمسی هشت اینچی امکان مشاهده اطلاعات مختلف را برای راننده فراهم می نمایند. یک پد شارژ بی سیم نیز برای شارژ تلفن هوشمند در اختیار مسافران جلو قرار گرفته است.

هیوندای استارگیزر از یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری تنفس طبیعی نیرو می گیرد که توانایی فراوری 115 اسب بخار نیرو و 145 نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی فراوری شده به وسیله یک جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک یا یک نمونه سی وی تی به محور جلو خودرو منتقل می گردد.

رینگ های 15 اینچی با تایر های 185/65 R15 برای مدل استاندارد هیوندای استارگیزر در نظر گرفته شده است، اما در نسخه های رده بالای این خودرو رینگ های 16 اینچی با تایر های 205/55 R16 بکار گرفته شده اند.

هیوندای استارگیزر فضای بار 200 لیتری را در پشت جایگاه های ردیف سوم و 585 لیتری را در پشت جایگاه های ردیف دوم ارائه می نماید. این خودرو از ویژگی های ایمنی مختلفی نیز سود می برد که از آن جمله می توان به هشدار برخورد نقطه کور، چندین کیسه هوا و سامانه یاری به رانندگی بین خطوط اشاره نمود.

هیوندای استارگیزر ابتدا در کشور اندونزی و در تریم های اکتیو، ترند، استایل، و پرایم عرضه می گردد. قیمت مدل پایه این خودرو 255900000 روپیه اندونزی (حدود 17100 دلار) است و در برترین تریم تا 307100000 روپیه اندونزی (20500 دلار) افزایش می یابد. از جمله رقبای اصلی هیوندای استارگیزر در اندونزی می توان به میتسوبیشی اکسپندر، سوزوکی ارتیگا و تویوتا آوانزا اشاره نمود.

منبع: فرادید

به "استارگیزر؛ جدیدترین محصول هیوندای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارگیزر؛ جدیدترین محصول هیوندای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید