رویداد ارائه احتیاج های فناورانه حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون 28 تیر برگزار می گردد

به گزارش طراحی وبسایت، رویداد ارائه احتیاج های فناورانه در حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 28 تیرماه سال 1400 برگزار می گردد.

رویداد ارائه احتیاج های فناورانه حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون 28 تیر برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری طراحی وبسایت به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تکامل زنجیره های ارزش و ایجاد بستر تعامل میان شبکه سازی شرکت­ های دانش بنیان، خلاق و فناور و صنایع حساس کشور، یکی از ضرورت های مهم برای راهنمایی کشور در جهت توسعه و پیشرفت به یاری زیست بوم فناوری و نوآوری است.

بر همین اساس، رویداد ارائه احتیاج های فناورانه حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون از سلسله رویداد های تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره های ارزش با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت صنایع و شرکت های دانش بنیان 28 تیرماه امسال برگزار می گردد.

صنایع نیروگاهی، نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع فولاد، ذوب معدن و سیمان و صنایع خودرو از جمله صنایع حاضر در این رویداد خواهند بود.

در این رویداد، احتیاج های فناورانه در حوزه ساخت تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون شامل میتر یا اندازه گیر یا نمایشگر، کنترلر، نشان دهنده یا ایندیکتور، ترانسمیتر یا انتقال دهنده، کنترل ولو یا شیر کنترل، کالیبراتور و رکوردر یا دیتالاگر یا ثبات از سوی فعالان این حوزه ارائه می گردد.

علاقه مندان به حضور در این رویداد می توانند با مراجعه به سایت رویداد، برای کسب اطلاعات بیش تر و ثبت نام اقدام یا با شماره 02166980825 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رویداد ارائه احتیاج های فناورانه حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون 28 تیر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد ارائه احتیاج های فناورانه حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون 28 تیر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید