ششمین قهرمانی اسپانیا در دیویس کاپ ، نادال کار را تمام کرد

به گزارش طراحی وبسایت، تیم تنیس اسپانیا در فینال دیویس کاپ 2019 در دو بازی انفرادی برابر کانادا پیروز و ششمین بار قهرمان جام دیویس شد.

ششمین قهرمانی اسپانیا در دیویس کاپ ، نادال کار را تمام کرد

به گزارش طراحی وبسایت، دیدار سرانجامی دیویس کاپ شامگاه یکشنبه به وقت محلی در مادرید برگزار گشت و اسپانیا در دو بازی انفرادی توانست رقیب خود کانادا را از پیش رو بردارد تا کار به بازی سوم (دو نفری) نکشد. ایتدا روبرتو بائوتیستا آگوت در دو دست حریف نوجوان خود فلیکس آگر-آلیاسیمه را برد. آگوت 18 ماه اخیر را درگیر مسائل خانوادگی بود و پنجشنبه گذشته پدرش از جهان رفت.

سپس نوبت به رافائل نادال رسید تا در دومین بازی انفرادی برابر دنیس شاپوالوف قرار بگیرد. مرد شماره یک تنیس جهان در سرانجام یک هفته رویایی هشتمین و البته مهم ترین برد خود را جشن گرفت و در دو دست رقیب را شکست داد تا اسپانیا را به ششمین قهرمانی در دیویس کاپ برساند. این پیروزی پیاپی شماره 31 نادال در جام دیویس بود که در 15 سال حضور در این جام فقط یک باخت داشته است.

کانادا که پس از یک قرن تلاش پیروز شده بود با شکست دادن روسیه در نیمه نهایی نخستین بار به بازی نهایی دیویس کاپ برسد، در مادرید از پس ستاره های اسپانیا برنیامد. پادشاه فیلیپ از تماشاگران حاضر در ورزشگاه کاخا ماجیکا بود و البته نامزد آگوت هم کنار زمین نشسته بود. تنیسور اسپانیایی این هفته زندگی مشترک خود را آغاز می کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ششمین قهرمانی اسپانیا در دیویس کاپ ، نادال کار را تمام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین قهرمانی اسپانیا در دیویس کاپ ، نادال کار را تمام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید