نقش ادبیات و رسانه در زیست معنوی بچه ها آنالیز می گردد

به گزارش طراحی وبسایت (ایبنا)، در این نشست علیرضا رحیمی، مؤلف، پژوهشگر و مدرس حوزه تعلیم و تربیت و مهدی کاموس، نویسنده و پژوهشگر کتاب های دینی حضور خواهند داشت.

نقش ادبیات و رسانه در زیست معنوی بچه ها آنالیز می گردد

تردیدی نیست که سعادت بشر به وسیله ارتباط مؤثر با امور معنادار حاصل می گردد؛ زیرا اموری که معنویت و فضایل اخلاقی را در بر می گیرند، انسان را به آرامش، رشد و شکوفایی نزدیک تر می نمایند. از آن جا که هدف آموزه های دینی نیز همین موضوع است، انتظار می رود آثاری که با عنوان ادبیات دینی برای بچه ها فراوری می گردد، چنین کارکردی داشته باشند.

شما چه برداشتی از مفهوم ادبیات دینی و آثار دینی برای بچه ها و نوجوانان دارید؟ آیا کتاب هایی که در حال حاضر با عنوان ادبیات دینی برای بچه ها نوشته می شوند و رسانه هایی که برنامه هایی با این عنوان فراوری می نمایند، نقش مؤثری در بهبود زیست معنوی بچه ها و نوجوانان دارند؟

بر همین اساس، کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان نشست مرداد 1402 خود را با موضوع نقش ادبیات و رسانه در زیست معنوی بچه ها دوشنبه (30 مردادماه) ساعت 10 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه برگزار می نماید.

کتابخانه مرجع کانون در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا سابق)، مجتمع شهید ملک شامران واقع شده است. علاقه مندان به حضور در این نشست به وسیله فضای مجازی، می توانند در اسکای روم به نشانی Livekpf.ir/ch/lib با گزینه مهمان وارد شوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نقش ادبیات و رسانه در زیست معنوی بچه ها آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش ادبیات و رسانه در زیست معنوی بچه ها آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید