دوچرخه سواری

همه چیز درباره تور تفلیس و تور باتومی

کشور گرجستان در سالهای اخیر به یکی از مقاصد سفرهای تفریحی ایرانیان تبدیل شده و بسیاری از گردشگران، تور باتومی را که یکی از شهرهای ساحلی این کشور است برای مسافرت انتخاب میکنند.

11 اردیبهشت 1402

استقبال بیش از یک هزار جهانگرد از اماکن تاریخی و مذهبی شهر ری در نوروز

ایرنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، استقبال بیش از یک هزار جهانگرد از اماکن تاریخی و مذهبی شهر ری در نوروز صورت پذیرفت.

17 فروردین 1402

شادترین کشور سال 2023 معین شد

برای ششمین سال متوالی، فنلاند به عنوان شادترین کشور در دنیا اعلام شده است. در یک نظرسنجی دنیای برای آخرین گزارش شادی دنیای (World Happiness Report) از سازمان ملل متحد، فنلاند شادترین کشور معرفی گردید. این کشور توانسته بالاتر از دیگر کشورهای دیگر در لیست 10 کشور...

8 فروردین 1402

12 مورد از بهترین نقاط دنیا برای تماشای پرندگان

آیا می دانستید که حدود 10،000 گونه پرنده و پرنده نگری در دنیا وجود دارد؟ تماشای پرندگان یک سرگرمی است که در طول سال ها از مد افتاده است. با این حال پرندگان واقعا موجودات زیبایی هستند که مستحق مشاهده، توجه و دلسوزی ما هستند. تقریبا پرندگان در هر شهر و کشوری...

2 بهمن 1401

بازگشت شهرهای پیشرفته به عصر دوچرخه سواری ، این بار اتصال یک فرودگاه به مسیرهای ویژه دوچرخه

مقامات اتریشی در حال توسعه زیرساخت های دوچرخه سواری شهر وین هستند و در تازه ترین اقدام، قرار است راستا جدیدی را به سمت فرودگاه بین المللی شهر موسوم به شوخات احداث نمایند.

29 شهریور 1401

پرآوازگان ماشین بازی ایران ، قسمت چهارم: کریم ناظری

در بین پیشکسوتان و قهرمانان تاریخ اتومبیلرانی ایران، یکی از معدود نوابغی که در دهه های متمادی در رشد و نمو این رشته تاثیرگذار بوده، کریم ناظری است.

6 مرداد 1401

اپل واچ جان مردی را که در دریا گرفتار شده بود، نجات داد!

به تازگی اپل واچ توانسته جان یک شخص دیگر را نجات دهد. این پوشیدنی محبوب به لطف ویژگی SOS اضطراری خود توانسته جان یک مرد را نجات دهد. این حادثه در سواحل شمالی سیدنی استرالیا رخ داد.

1 مرداد 1401

1500 یورو برای طلایی های بازی های کشورهای اسلامی

با مصوبه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، پاداش ورزشکاران مدال آور در بازی های کشور های اسلامی تعیین شد.

12 تیر 1401

پارک مهرورزی یکی از مقاصد تفریحی یاسوج است

سیری در ایران/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، پارک مهرورزی یکی از مقاصد تفریحی یاسوج است.

7 تیر 1401

8 پارک معروف تفریحی در دبی

در سفر به دبی این پارک ها را از دست ندهیددر این گزارش فهرستی از برترین پارک های شهر دبی ارائه شده و کلیه اطلاعات لازم شامل هزینه ها، پارک های مناسب جهت برپا کردن باربیکیو و تهیه کباب؛ پارک های ساحلی، پارک های دارای تجهیزات بازی، دریاچه ها ، باغ ها و موارد...

4 اردیبهشت 1401

تحقیقات نشان داده است فعالیت فیزیکی بعد از واکسن پادتن در بدن را افزایش می دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل euronews نتایج تحقیقات نو نشان می دهد که ورزش کردن بلافاصله پس از تزریق واکسن کرونا موجب افزایش پادتن در بدن فرد می گردد.

29 فروردین 1401

اسامی ورزشکاران بورسیه ایران تعیین شد

اسامی 15 ورزشکار کشورمان که قرار است بورسیه IOC شوند، مشخص شد.

18 دی 1400