علاقه وافر مردم به خودرویی که هنوز فراوری نشده است ، اپل بالاتر از تسلا

به گزارش طراحی وبسایت، خودروی بدون راننده اپل در حال حاضر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است؛ این موضوع را نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می دهد.

علاقه وافر مردم به خودرویی که هنوز فراوری نشده است ، اپل بالاتر از تسلا

به گزارش طراحی وبسایت و به نقل از دیلی میل، 26 درصد از رانندگان به طور قطع به خرید وسیله نقلیه از شرکت سازنده آیفون فکر می نمایند.

تنها تویوتا و هوندا با 38 و 32 درصد در رتبه های بالاتر را به خود اختصاص داده اند و تسلا با 20 درصد رتبه چهارم این نظرسنجی را دارد. علاوه بر این، هنگامی که در خصوص برداشت کیفیت از آنها پرسیده شد، 24 درصد از دارندگان خودرو امتیاز بالایی، به اپل دادند!

مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داده است که اپل می خواهد در سال 2025 یک خودروی الکتریکی کاملا خودمختار آماده کند، اما راه رسیدن به این نوع فناوری پر از کوشش های شکست خورده یا رها شده بوده است.

این غول فناوری اخیرا در خصوص پروژه خودرو چیز زیادی نگفته است. تیم کوک مدیرعامل اپل، سال گذشته به نیویورک تایمز گفته بود: ما خواهیم دید که اپل چه می نماید. خیلی چیزها را در داخل آنالیز می کنیم. بسیاری از آنها هرگز نور روز را نمی بینند.

با این حال، این شرکت اخیرا فاش کرد که گرگوری باراتوف را که در هیوندای کار می کرد و بعلاوه بر توسعه حسگرهای دوربین در شرکت کانتیننتال آلمان نظارت داشت، استخدام نموده است.

همانطور که بلومبرگ اشاره می نماید، هر خودروی اپل از تمایل روزافزون مصرف نمایندگان به قابلیت های فناوری بیشتر در وسایل نقلیه شان سود می برد و این شرکت می تواند محتوای پیشنهادی خود را بر روی هر صفحه ای در داخل خودرو پخش کند.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویری از آزمایش تسلا در گرمای دبی | ماسک: تا انتها سال دو هدف داریم

کوشش این شرکت برای توسعه خودرویی با نام پروژه تایتان به سال 2014 بازمی شود. با این حال در طول سال ها، اپل با موانع بسیار زیادی بر سر راه خود روبرو بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "علاقه وافر مردم به خودرویی که هنوز فراوری نشده است ، اپل بالاتر از تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه وافر مردم به خودرویی که هنوز فراوری نشده است ، اپل بالاتر از تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید