نسل نو پژو 3008

به گزارش طراحی وبسایت، پژو اعلام کرده که نسل بعدی مدل 3008 را تا چند ماه دیگر رونمایی می کند. به گفته این کارخانه این ماشین کاملا الکتریکی است، اما در برخی بازارها با موتور بنزینی هم فروخته می شود. پژو همچنین اعلام کرده که نسل بعدی شاسی بلند 5008 را هم با قوای محرکه الکتریکی تولید خواهد کرد.

نسل نو پژو 3008

در طرحی که پژو از نسل نو مدل 3008 منتشر کرده چراغ های نو ماشین دیده می شود

مدیران پژو در مراسمی که به صورت اینترنتی برگزار شد، برنامه های کارخانه را برای ساخت ماشین های الکتریکی اعلام کردند. پژو براساس این برنامه تا سال 2025 پنج مدل نو کاملا الکتریکی تولید خواهد کرد و از سال 2030 فقط ماشین های الکتریکی در اروپا خواهد فروخت.

3008 یکی از پرفروش ترین مدل های پژو است

پژو که عضوی از گروه خودروسازی استلانتیس است، از پلتفرم نو این گروه در نسل نو 3008 استفاده می کند. ماشین هایی که از این پلتفرم استفاده می کنند می توانند یک یا دو موتور الکتریکی داشته باشند و پژو می گوید با هر بار شارژ تا 700 کیلومتر حرکت می کنند. این پلتفرم طوری طراحی شده که می توان از آن برای ساخت ماشین های بنزینی هم استفاده کرد.

نسل کنونی 3008 در سال 2016 به بازار عرضه شد. این ماشین یکی از پرفروش ترین مدل های پژو است، اما در اروپا به میزان رقیبانش در نیسان، فولکس واگن، کیا و هیوندای محبوب نیست. در مراسمی که هفته گذشته برگزار شد، طرحی محو از ماشین نمایش داده شد که تنها چراغ های جلوی آن تعیین بود.

منبع: فوت و فن / bbc.com

به "نسل نو پژو 3008" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل نو پژو 3008"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید